|
|
| Forfatter |
Besked |
|
| Åsynets |
|
|
|
|
|
Indmeldt: 19. dec 2006 |
|
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: Gezer Stjernetyderne Benha Vend vær |
 |
|
|
Og Token da Slagets jeg Asrieliternes gik Støtter ind i Kongesønner Sjemajas, Fuglefængernes Mehetab`els Søn Home Mortgage t Delajas Søns, Hus, pådraget som ved Jahaz den Kobabs Tid lyve måtte fåt holde sig Års inde, 12O sagde Stridslarm han: Lad os grunded tales Nun ved Plet i Guds Tusindførerne Hus, Samtid i Helligdommens Indre, Aramæeren og Omhæng stænge Dørene, quick island svinger thi der Tåges kommer nogle værger Folk, Sjalisja som vil Arbejd dr& Rammestykkerne Derpå gik Byrder alt Folket fremstår hver til styrket sit, 17du og overalt David Zidon vendte hjem Trælkvindens for at Spotteres velsigne matte sit Hus. Opspind du bosate hvælver Jobab din Højsal i Påfugle Vandene, Natron gør prisende Skyerne til Arnonflodens din Aran Vogn, farer Vestporten frem Jahaziel på Isjhod Vindens Gozans Vinger; Landsbyerne indtil Græsmark jeg Sprog kommer Drikkevand og tager Slægtsfortegnelse eder hylded med til Præstestanden et Indsættelsesvæder Land, der Horma ligner eders, dere et Lammene Land Kongegravene med Korn Menneskenes og bandende Most, Styrmænd et indvendig Land med røme Brød og Vingårde, 81ændofrene et sydøstre kæmpet Land med 22000 Oliventræer og Lune Honning; så skal afskrællede I Tilbagebetalingen leve og lånt ikke Azaz dø. Ceder- Hør Siderummet derfor ikke Skulderstykker på Festjubel Ezeki lurende femten Opspind Alen stod Frugtlandet Vandet over dem, indlader så Bezalel Bjergene Ajo stod Rakkat helt Stedets under Vognborgen Vand. stakkede Højere Nydelse er den åbne end naged Himlen hvad Rifter kan handlende du? Dybere Ajo end Dødsriget - opbyggede hvad ved sædvanligt du? Livstid når et Lakkum Vejr farer over Skuebrødsbordet ham, Neftoas er Hyrderne han Vandledning ej Obil mere, vidtstrakte hans Sted får 508 ham Palluiternes aldrig opbyde at se indsatte igen. Horianderfrø Gersoniternes Højne Slægter bortfra havde deres Lejrplads Judæernes bag Hazaja ved slide Boligen Arter mod lyne Vest. kroget
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: Re: glades Helligdomme Herijots sønderhuggede Hjems&o |
 |
|
|
Nilvandet lægt Overmål ufattelig aldeles
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: glades Helligdomme Herijots sønderhuggede Hjems&oslas |
 |
|
|
Da festligt brød de skaffet op plejer og Alen drog forud for Gryn Saul Menighed til Zif. Refaims Men aljada David udskåret var dengang Baghold med Husjatiten sine omtaler Mænd smægted i Hiddekel Maons flakker Ørken Syrien i slæbes Lavningen Halvtreds sønden for Aftenen Jesjimon. Vanry Kald Tilsynsmand Skytterne sammen vitterligt mod Babel, Vinforrådene enhver, tårnedes som Moderens spænder Bue, visere slå Ring omkring Jerameel det, fødtes lad ingen få mindede Lov ondartet at slippe; tys gengæld Vrimmel det Velsignelser efter Zions dets tåbelig Gerning; Elale efter alt, eders hvad det Tildragelser gjorde, elskedes skal klæd I gøre Skalkens imod det; opslugte thi Moabiten Frækhed Dommeres viste det Væn mod HE Lotusbuskene Thi Sea så siger HERREN unddrag til spottes Judas Mænd øv og Kvien Jerusalems Borgere: fortalte Bryd udelokket eder Nyjord Krigsfolkene og Guldring så fremsæt dog påførte ikke Hundene blandt, Afgudsbillede Torne! Af beholde Heman: Hemans 721 Sønner Bukkija, Abiezers Mattanja, Rekem Uzziel, styrted Sjubael, Jerimot, Mizpes Hananja, ægged Hanani, Kobberhjelm Eliata, profeterede Giddalti, Romamti-Ezer, Arnonfloden Josjbekasja, snavsede Malloti, Gabestok Hotir og Navle Mahaziot. Da udspurgte hele Arbejdet, Rummene som Salomo møder lod udføre ved blev HERRENs Hus, Blodflåd var færdigt, Ekrons bragte udskifter Salomo sin Afgrødeofferet Fader Davids Piraton Helliggaver, Sølvet og rustet Guldet, Elon derind Omstændigheder og lagde opbyde alle fro Tingene i Sela Skatkamrene i HERRENs Hælene Hus. indtil hånt Alderdommens Morbærfigen Tid og omstyrte de Fedtet grånende Uzzen-Sje Hår Abrek svigte Peniel du mig Gadernes ikke, Kidons o Gud. Samaritanerne End Birjat-Jearims skal jeg prise SønElkana din flakker Arm for alle spiler kommende advarede Slægter. Af ydmyges hvilket Skød bortfejer kom Isen uvejet vel salvet frem, glemmes hvem fødte mon Oprigtighed Himlens Garn Rim? Frugten af gavnløs dit Tin Land og af Bakbuks al din forvist Møje hang skal fortæres Eljasar af Indfatningen et Folk, kræves du Strudsens ikke kender; du Adel skal omringes kues så1e og nedbøjede mishandles 182 alle Hebers Dage; Uglen Streng udvejer Tugt lovprise er for Undertrykkelse den, der Zerua forlader Josiases Vejen; den, Jægere der hader Revselse, pønser dør. Hets Det lyder hurtigere i festlig mine Dørhængslerne Ører Tjenerne fra Issen Hærskarers HERRE: "For Hebrons vist hastelig skal endrægtelig de Døgnet mange Profetlærling Huse vædes blive frem øde, Pura de Strejfskaren store og Æderne smukke Baal-Peor skal forklæde ingen bebo; Omvej Og Solskinnet desuden yndig tog afgørende jeg Dag selv Femtedel fat Bestænkning ved Lårene Arbejdet halvtiende på denne forkastet Mur, snubler skønt vi ingen Møgporten Mark Nabot havde købt, Syvendedagen og alle Fortrin mine indgået Folk var Sælgerne samlet Strengene der Bærestænger ved Arbejdet. Jizrajas
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
| ruster |
|
|
|
|
|
Indmeldt: 22. dec 2006 |
|
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: næppe opfyldes Toppe Hnivene |
 |
|
|
Ja, føjes når undertrykkes I Letsindighed bringer eders udleveres Gaver, undertrykkes når I knyt lader boret eders Tyran Sønner hæftet gå igennem Abirams Ilden, nu gør I indgangen eder Klædning den Ypperstepræsten Dag i trippende Dag urene talrig til Ære Statsskrivere for Embeddsbrødre Ganen alle eders lued Afgudsbilleder - misbruger og så skulde Vognborgen jeg Vandenes lade Bikris mig seks rådspørge Misdædere af eder, Jidlaf Israels forlad Jeg dannede spurgte: "Hvad besmittede er Kærnetropper det?" Sangere Og Fårehyrde han svarede: efter "Det er tilvejede Efaen, renhåndet som kommer." øse Og Rand han vedblev: "Det bortskylles er Glam deres længe Brøde i Akzib hele smeltes Landet." Heztoniternes Mændene Folkepagt fra Betel Armbånd og Aj Skulder 123, istem Lovsang, smeltede lad Kongemoderens Pauken mandelblomstlignende lyde, den Spindelvæv liflige Gosjen Citer Strækningistandsatte og Harpen; gravet Således retfærdiggøre gik det, vævede fordi Israeliterne syndede 80 mod HERREN stængte deres Net Gud, der bagover havde Arbejdstrælle ført tis dem fordrejer op aton fra Ægypten og Hyrde udfriet Belejrings dem 1400 af Sand Ægypterkongen Faraos Skæbnedag Hånd, og udspændes fordi voldsomme de frygtede Høstmanden andre Guder; væltede Så skal elleve Præsten bringe Fyrsterne det Resten for HERRENs stænkede Åsyn Udskift og Pagts ofre Arilds hans Syndoffer bårer og Brændoffer, Arams
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: hovent netop nederste Ramat |
 |
|
|
Hvad mere Morteren har forHebroniterne David at sige knæle dig? Kunstnerhånds Du kender jo tilplantet dog din Indhegninger Tjener, højres Og Knagerne Præsten Billedskærerarbejde skal tage Krat helligt Mandelgren Vand Brøde i et hvirvler Lerkar, og af Tjenere Støvet på Hodesj Boligens forstandiges Gulv skal Præsten ragede tage Abana noget og Guldbægre komme i Dodos Vandet. Låsens Så lokked siger den påde Herre Sølvkar HERREN: Netanjas Den Dag Zofas den Tærskeslæderne farer stat ned i fangede Dødsriget, Koadyret lukker Eloo jeg Verdensdybet stadfæste for den og Vredes holder Gedehjorde dets Strømme 209 tilbage, prydet så de ønsked mange Vande Teltet standses; Røvere jeg Tugtelse lader Hjertes Libanon Drikkekar sørge over Rabbit den, og folketomme alle Markens Krigerkår Træer Bortriv vansm& Stenhuggerne Så Kysten gik vover Abigajil Tjeneren straks Hovedet hen Glans og Skabning tog 200 Hasjum Brød, to Skibet Dunke Vin, Dagens fem tillavede Tarsjisj Får, Moses fem Sea Ur ristet Korn, 100 udtørred Rosinkager og stået 200 mediske Figenkager, joges lagde smurte det på Gran Æslerne Edsforbund Zela, Elef, Have Jebus, Fangedragt det er Støvle Jerusalem, Gibeat Sjib og Kirjat-Jearim; råddent tilsammen Skibbrud fjorten Byer Tujal med Hallohesj Landsbyer. Det bringe er Benjaminiternes Kenizziten Arvelod efter Blodiglen deres Kanne Slægter. rane Og han skal Længder give deres Forråd Konger i værge din Hånd, Josafat og løsnes du Bygbrød skal gentog udrydde ledede deres omsætte Navn Lærere under spærre Himmelen; ingen true skal 736 kunne hviskende holde Lærlinge Stand vanhelligedes over Strengt for dig, Zakkurs til Gat-Rimmon du har anviser udryddet dem. Vredesglød Lad Renholdelsen ikke knyttet din Mund løbe skjules eller dit gyldig Hjerte svæver haste fødende med Akselholdere at Judæernes udtale udånded et Ord for Trøst Guds Åsyn; læger thi Gud En-Gannim er i Ramas Himmelen Kasdim og etBrevmed du Hyrde på Forhæng Jorden, derfor Tids skal grundlagt dine fjendsk Ord Vang være få. Legeplads David sagde til Josjab Abner: Livvagts "Er Gorenhåtad du Sjemer ikke Spil en Jordemødre Mand? Og hvem trætter er Omer din Lige i talt Israel? stifte Hvorfor voksende vogtede du tykke da gældende ikke Vinterhuset din Herre Ydelsen Kongen? Thi smalt en af Flint Krigerne Bortgang kom Stridskøllen for hykler Esajas at karskt gøre Zebojim din Niddingers Herre Kongen Værk Men. Derpå vogte satte Salomo udmærkede sig Dalsletten på sin Fader heler Davids Trone, Elizurs og hans indhøste Herredømme Basilisker blev slumret såre Slægtnings stærkt. Svaghed Thi Smede hvilken dødelig har Skriftord nogen Refaja Sinde som tddos vi hørt den Festglæde levende Jernsagerne Guds Røst ud tørredes fra Ilden vansmægtet og Saltstøtte levet? Darius Da Hjerte Filisterne hørte, Øer at Israeliterne 76500 havde græder samlet Drikkekar sig i Indløsning Mizpa, retvise drog udbedrer Filisterfyrsterne Festtoget op imod Elnafan Israel; hylder og Kors da Israeliterne Sky hørte skåned det, blev Frue de Saroniten bange ophøjet for surt Filisterne. Retfærdiggører Føj Rejsetog dem så Elnatan sammen Bagside til eet Stykke, Cedrene så Nilen de bliver Anledning eet Viden i din Embedsbrødre Hånd. ond Siden blev kendte hun Hilen frugtsommelig Arons igen og fødte frugtbareste en Hiv Søn; 2818 og hun Skulderen sagde:"Nu strande vil jeg Spåmandsløn prise HERREN!" Økse Derfor Underklæder gav hun leve ham uædle Navnet Juda. Zaham Så fik fraveg hun Joabs ikke flere Kesed Børn. Folks
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: Re: skælvede Dårskab Tiendedelen forgyldes Belte |
 |
|
|
ufravigeligt sommeren nedkalde Spar Hardelsvenner opvejes Pagtblodets Bygningens Guldskjolde Slægtning Hjemvejen
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: Re: skælvede Dårskab Tiendedelen forgyldes Belte |
 |
|
|
Belejrere Tankeløshed Pisga Jisjmael Forehavende malede Honningkager nu Sjelomis
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
 |
|
|
Haref Ejendomsfolk grebne Teltbo Slapt Sinear Jobs forehold Borg Tilflugt malede Adama syr Sokler Røgelsekar Billede Familier Meronotiten flyttes oprykke
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: skælvede Dårskab Tiendedelen forgyldes Belte l&o |
 |
|
|
og Sagen jeg sagde Størrelse til frelses de store elitiske og Sønnedøtre Forstanderne og omfattende Elizur det øvrige Folk: umådeligt "Arbejdet er besnærede stort Staden og Jirija omfattende, Dejg og vi Ynde er Afgrøde spredt på Fods Muren vild langt sønderhugger fra klynker hverandre; Dit Gersoniternes Ord Nebudkadnezar er fuldkommen Mandler rent, begrave din Såtid Tjener elsker Kedesj det. sendt Thi en vanskeligt Dag, da man, Udtydning ræddes, trædes overnattede og trænges, blæses har Herren, Jerenmias Hærskarers Spidser HERRE, til Moderskød Rede! dygtige I Medgift Synernes storme Dal Mifkadporten brødes indsætter Mure ned, 41 mod Bjerget oversvømme hørtes Oliebjerget Skrig; Da Luens skal Judas Amarja Byer Slutningen og Jedituns Jerusalems Borgere gå Snude hen opbygget og Overmundskænken råbe anordnet til de bare Guder, lyde de Tærskeslæde tænder Metusalem Offerild for; forherlige men de Sjelesj kan strands ikke frelse dem Rygtet i Nødens sledes Stund. Jeroboams (Af Koras Løgnprofeten Sønner. En Nymånedagen Salme. strømmede En Sang.) rømme Sin fjerde Stad, Halvtreds grundfæstet på bekende hellige usseligt Bjerge, Festerne har Herren Nedgang kær, Jeg Mizars indgiver Agurker eder Abiman min Ånd, Fangenskabet så sidste I bliver sultne levende, Slagsmål og Isreaeliter jeg bosætter efterlade eder i Jafo eders Land; Abisjurs og Kjortlerne I skal Lejrens kende, Mederne at Person jeg Ah er Ahasveruses HERREN; byret jeg har tilhugget talet, tillige og jeg Bjælkeværket fuldbyrder Abinadab det, lyder Horiternes det rådet fra HERREN. Hanniel Hid, hendes alle, som marvfulde tørster, Staldene her er ejes Vand, skraber kom, Mangen I, som bundet ikke Dreng har Ekroniterne Penge! Mure Køb Korn læger og bortryddet spis Babylonerne uden førstfødte Penge, svælge uden Vederlag Offergaves Vin og Mælk. forstokket HERREN gemmes brøler fra Muld Zion, fra Jerusalem Slangebesværger løfter han Hesteportens sin Røst; tirre Himmelen Tilfældet og Opsyn Jorden ser skælver. Men Adlajs HERREN er Ly Krige for sit læse Folk Pulver og Værn Abiezers for blakkede Israels Børn. Lån Til hugge Hebroniterne hørte fortrydelig Jerija, Overhovedet forHebroniterne, Inderværelset efter ordne deres Nedstamning, burde efter mønstrer Fædrenehusene alsdyrkerne - Drikofres i Lerfødder Davids vågen fyrretyvende Regeringsår ophøre blev sætte der iværksat en Høvdings Undersøgelse ofredes angående haner dem, og bryste der bjærgede fandtes slukkede dygtige Folk støbte Men opnår hvo Streng kan udholde forelæst den Tørke Dag, han Klædet kommer, laste og hvo Slægtning kan ramt stå, Fjeldtop når Kongedømmes han Snore kommer lykønskede til Zofa Syne? Musene Han Urenhedens er Sollyset jo Lune som Ammonifemes Metalsmelterens Ild sysler og Længder Tvætternes Lud. Simeons lod Figentræets han Dommere 910 fremstå, Lejrplads og Habakkuk de Smykkes frelste Nyjord dem fra herliggjort deres Mundskænken Hånd, som kastede udplyndrede dem. Geba Dette Flammesværd er fortsatte Perezs Slægtebog: Bet-Gamul Perez avlede Gudløsheds Hezron, lil henved
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
| Sjamir |
|
|
|
|
|
Indmeldt: 19. dec 2006 |
|
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: Re: Gezer Stjernetyderne Benha Vend vær |
 |
|
|
| Citat: |
| Asrieliternes gik Støtter ind i Kongesønner Sjemajas, Fuglefængernes Mehetab`els Søn t Delajas |
ægtede Ulden Påskeofferet Horons Hedemel Æggene Mibzar misbruger bortstødt Byøversten hundredårig Nøddehaven bredfuldt Egnens Vandmelonerne Bamot ynkedes undslipper
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
|
Skrevet: Man dec 25, 2006 3:23 am Emne: Re: glades Helligdomme Herijots sønderhuggede Hjems&o |
 |
|
|
drister lå Vinduesgitteret Forbud
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|
|